''Γράφω γιατί, της ψυχής μου η πένα σε μια θάλασσα απο μελάνι κολυμπά '' rika

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Me and my inner family..

Ιnner Family.. ή αλλιώς..εσωτερική οικογένεια..
Μέχρι πριν 4 μήνες, αγνοούσα την ύπαρξη της.
Ζουσε μέσα μου από πάντα και εγώ θωρούσα πως ήμουν μόνη..
Μάλλον γι΄αυτο ηταν έξαλλη απο θυμό!
Γιατί δεν της είχα ρίξει..ούτε ένα βλέφαρο..
Και τελικά για τον ίδιο λόγο και εγώ..ήμουν σε μια μόνιμη ψυχική αναστάτωση.
Απο τότε που είδα..και αγκάλιασα το εσωτερικό μου σοΐ..Απο τότε που αποφάσισα να το γνωρίσω και να κατανοήσω τις ανάγκες του..η καταιγίδα της αναστάτωσης απο το σύννεφο του φόβου,του θυμού,της ενοχής ..κόπασε!
Με πολλή αγάπη..σας παρουσιάζω την εσωτερική μου φαμίλια:
Το εσωτερικό παιδί, Ο ενήλικας και Ο επικριτικός ή εννίοτε στοργικός γονέας!

...tbc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου